Matkailupalvelujen tuotteistaminen ja markkinointi 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: LUT6024-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 01.10.2021 - 31.10.2021
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 10.01.2022 - 29.05.2022
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Lähiosuus
 - 5 op
 
- TKI-osuus
 - 3 op
 
- Toteutustapa
 - Lähiopetus
 
- Yksikkö
 - Restonomikoulutus (PR)
 
- Toimipiste
 - Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikat
 - 20 - 60
 
- Opettajat
 - Raija Ruusunen
 - Tuija Kainulainen
 
- Vastuuopettaja
 - Tarja Kupiainen
 
- Ryhmät
 - 
                        LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
 
- Opintojakso
 - LUT6024
 
Arviointiasteikko
H-5
                    
Tavoitteet
-
                    
Sisältö
Tuotteistamisen ja markkinoinnin suunnittelu osana matkailuyritysten strategista suunnittelua. Kulttuurin matkailullinen tuotteistaminen. Kulttuurimatka lähialueelle (ulkomaa).
                    
Oppimateriaalit
Allen, J., O'Toole, W. McDonnel, I. & Harris, R. 2011. Festival and Special Event Management. Wiley, Milton.Bergström, S. & Leppänen, A. 2009 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita.
                    
Opetusmenetelmät
Tuotteistamisen ja markkinoinnin suunnittelu osana matkailuyritysten strategista suunnittelua. Kulttuurin matkailullinen tuotteistaminen. Kulttuurimatka lähialueelle (ulkomaa).