Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin suunnittelu (4op)

Opintojakson tunnus: LTL2059

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää markkinointisuunnitelman merkityksen organisaation toiminnassa.
Opiskelija ymmärtää markkinointisuunnitelman rakenteen ja sisällöt.
Opiskelija osaa tehdä yritykselle/organisaatiolle kaikilta osin toteutuskelpoisen markkinointisuunnitelman.

Sisältö

Mitentehdään yrityksen sisäinen sekä sen mikro- ja makroympäristön analyysi?Miten päätetään yrityksen strategioista? Mihin asioihin kiinnitetäänhuomiota ja millaisia tavoitteita asetetaan markkinoinnissa? Mitenlaaditaan markkinoinnin toimintasuunnitelma? Millaisia asioita ja mitenniitä tarkastellaan, kun seurataan markkinointisuunnitelmantoteutumista?

Siirry alkuun