Markkinoinnin suunnittelu (4op)
Opintojakson tunnus: LTL2059
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinointisuunnitelman merkityksen organisaation toiminnassa.
Opiskelija ymmärtää markkinointisuunnitelman rakenteen ja sisällöt.
Opiskelija osaa tehdä yritykselle/organisaatiolle kaikilta osin toteutuskelpoisen markkinointisuunnitelman.
Sisältö
Mitentehdään yrityksen sisäinen sekä sen mikro- ja makroympäristön analyysi?Miten päätetään yrityksen strategioista? Mihin asioihin kiinnitetäänhuomiota ja millaisia tavoitteita asetetaan markkinoinnissa? Mitenlaaditaan markkinoinnin toimintasuunnitelma? Millaisia asioita ja mitenniitä tarkastellaan, kun seurataan markkinointisuunnitelmantoteutumista?