Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin projektityöLaajuus (4 op)

Tunnus: LTP7048

Laajuus

4 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Lotta Lilja
  • Ulla Kärnä

Osaamistavoitteet

Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista

Sisältö

SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Ilmoittautumisaika

01.04.2023 - 15.04.2023

Ajoitus

23.10.2023 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Lotta Lilja
  • Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät
  • TOP23_24
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2023-2024
  • LLNS21
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2021

Tavoitteet

Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista

Sisältö

SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Aika ja paikka

Opetusta viikoittain. Lisäksi itsenäistä työskentelyaikaa, jolloin ohjelmassa on ryhmätöiden edistämistä ja mahdollisuus myös ohjaukseen. Viimeisellä kerralla töiden esitykset

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä yhteistyössä Karelian Work Smart -tapahtuman kanssa. Tapahtuma järjestetään 29.11.2023.

Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti.
Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn.

Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.

Arviointiasteikko

H-5

Ilmoittautumisaika

01.04.2022 - 30.04.2022

Ajoitus

24.10.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

4 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Anu Karreinen
  • Lotta Lilja
Vastuuopettaja

Anu Karreinen

Ryhmät
  • LTLNS20
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020
  • TOP22_23
    Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2022-2023

Tavoitteet

Opiskelijaosaa tunnistaa organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeetpystyy tuottamaan selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässäpystyy ottamaan vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista

Sisältö

SisältöKehittämisprojektin toteutus:kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen.

Aika ja paikka

Opetusta viikoittain. Lisäksi itsenäistä työskentelyaikaa, jolloin ohjelmassa on ryhmätöiden edistämistä ja mahdollisuus myös ohjaukseen. Viimeisellä kerralla töiden esitykset.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla toteutetaan työelämälähtöinen markkinointiprojekti ryhmätyönä.

Opintojakson aikana syvennät markkinoinnin osaamistasi monipuolisesti.
Tunnistat organisaation markkinointiin liittyvät kehittämistarpeet
Tuotat selvityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja organisaation kehittämistarpeisiin ryhmässä
Otat vastuun projektin hallintaan liittyvistä tehtäväalueista
Tutustut ohjausryhmätyöskentelyyn.

Sisältö:
Kehittämisprojektin toteutus: kehittämishankkeen rajaus, projekti- ja/ tai tutkimussuunnitelman laadinta, tutkimusraportin ja projektin loppuraportin laadinta sekä ohjausryhmän ohjauksen hyödyntäminen

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämälähtöinen markkinoinnin kehittämisprojekti.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

4 opintopistettä vastaa 107 h opiskelijatyötä. Yhteensä 16 oppituntia luentoja, lisäksi ohjaukselle on varattu 32 h ja loppu on ryhmätyöskentelyä.

Arviointiasteikko

H-5