Y-Akatemian kehittäminenLaajuus (20 op)
Tunnus: PYP7104
Laajuus
20 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Harri Mielonen
Osaamistavoitteet
Opiskelija kehittää tiimiyritykselle tärkeää yhteisöä yhdessä muiden kanssa. Opiskelija osallistuu eri toimikuntiin ja ymmärtää Y-akatemian yhteisöllisyyden merkityksen oman oppimisen tukena ja osaa kehittää Y-akatemian toimintamalleja ja käytäntöjä aktiivisesti. Opiskelija osaa auttaa ja johtaa tiimiä yhteisen uuden osaamisen rakentamisessa ja arvioi realistisesti oppimisen merkitystä uuden liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelija osaa pohtia realistisesti omaa panostaan oppivassa organisaatiossa ja ymmärtää jatkuvan oppimisen merkityksen yhteisössä.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta, osallistuu dialogeihin ja ja toteuttaa teeman mukaisia käytännön projekteja.
Ilmoittautumisaika
01.01.2022 - 31.12.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 - 20
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Y-akatemia (YAO)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Y-Akatemia
Opettaja
- Eveliina Kononen
- Martha Balerina
- Daniel Bågeberg
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Harri Mielonen
Ryhmät
-
KYAK22HY-Akatemia, kevät, 2022
Tavoitteet
Opiskelija kehittää tiimiyritykselle tärkeää yhteisöä yhdessä muiden kanssa. Opiskelija osallistuu eri toimikuntiin ja ymmärtää Y-akatemian yhteisöllisyyden merkityksen oman oppimisen tukena ja osaa kehittää Y-akatemian toimintamalleja ja käytäntöjä aktiivisesti. Opiskelija osaa auttaa ja johtaa tiimiä yhteisen uuden osaamisen rakentamisessa ja arvioi realistisesti oppimisen merkitystä uuden liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelija osaa pohtia realistisesti omaa panostaan oppivassa organisaatiossa ja ymmärtää jatkuvan oppimisen merkityksen yhteisössä.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta, osallistuu dialogeihin ja ja toteuttaa teeman mukaisia käytännön projekteja.
Opetusmenetelmät
Opiskelija kehittää tiimiyritykselle tärkeää yhteisöä yhdessä muiden kanssa. Opiskelija osallistuu eri toimikuntiin ja ymmärtää Y-akatemian yhteisöllisyyden merkityksen oman oppimisen tukena ja osaa kehittää Y-akatemian toimintamalleja ja käytäntöjä aktiivisesti. Opiskelija osaa auttaa ja johtaa tiimiä yhteisen uuden osaamisen rakentamisessa ja arvioi realistisesti oppimisen merkitystä uuden liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelija osaa pohtia realistisesti omaa panostaan oppivassa organisaatiossa ja ymmärtää jatkuvan oppimisen merkityksen yhteisössä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Ilmoittautumisaika
01.10.2020 - 31.10.2020
Ajoitus
01.01.2021 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 - 20
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Y-akatemia (YAO)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Eveliina Kononen
- Daniel Bågeberg
- Martha Balerina
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Harri Mielonen
Ryhmät
-
YAKAK21HY-Akatemia, kevät, 2021
Tavoitteet
Opiskelija kehittää tiimiyritykselle tärkeää yhteisöä yhdessä muiden kanssa. Opiskelija osallistuu eri toimikuntiin ja ymmärtää Y-akatemian yhteisöllisyyden merkityksen oman oppimisen tukena ja osaa kehittää Y-akatemian toimintamalleja ja käytäntöjä aktiivisesti. Opiskelija osaa auttaa ja johtaa tiimiä yhteisen uuden osaamisen rakentamisessa ja arvioi realistisesti oppimisen merkitystä uuden liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelija osaa pohtia realistisesti omaa panostaan oppivassa organisaatiossa ja ymmärtää jatkuvan oppimisen merkityksen yhteisössä.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta, osallistuu dialogeihin ja ja toteuttaa teeman mukaisia käytännön projekteja.
Opetusmenetelmät
Opiskelija kehittää tiimiyritykselle tärkeää yhteisöä yhdessä muiden kanssa. Opiskelija osallistuu eri toimikuntiin ja ymmärtää Y-akatemian yhteisöllisyyden merkityksen oman oppimisen tukena ja osaa kehittää Y-akatemian toimintamalleja ja käytäntöjä aktiivisesti. Opiskelija osaa auttaa ja johtaa tiimiä yhteisen uuden osaamisen rakentamisessa ja arvioi realistisesti oppimisen merkitystä uuden liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelija osaa pohtia realistisesti omaa panostaan oppivassa organisaatiossa ja ymmärtää jatkuvan oppimisen merkityksen yhteisössä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty