Siirry suoraan sisältöön

Matkailualan palveluosaaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: PR10011

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Mikko Lahti
Ilmoittautumisaika

15.08.2024 - 30.09.2024

Ajoitus

21.10.2024 - 20.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Restonomikoulutus (PR)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Mikko Lahti

Ryhmät
  • PRAS24
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024

Aika ja paikka

Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.

Opetusmenetelmät

Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:

Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi: 0-5. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet:

• Oppimistehtävä 1. Asiakaskokemuksen muodostumineen. Muistiinpanot. Painokerroin 2

• Oppimistehtävä 2. Essee. Palvelun laatu. Painokerroin 3

• Oppimistehtävä 3. Palvelupolku & Mystery Shopping. Painokerroin 3.

• Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus opetustilanteissa , vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 2.

Ilmoittautumisaika

15.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Restonomikoulutus (PR)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Mikko Lahti

Ryhmät
  • PRAS23
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2023

Aika ja paikka

Monimuotototeutus Opintojakson aloitus lähijaksolla.

Opetusmenetelmät

Opintojakson keskeinen sisältö ja oppimistavoitteet:

Asiakaskokemuksen käsite ja asiakaskokemuksen muodostuminen.

Opiskelija ymmärtää mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaa kuvata sitä.
Opiskelija ymmärtää palvelun laadun merkityksen yrityksen toiminnassa sekä asiakaskokemuksen muodostumisessa ja osaa arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opiskelija tietää miten laadukas palvelukokemus muodostuu: palvelun laadun ulottuvuudet ja palvelun laadun kriteerit ja niihin vaikuttavat tekijät.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi: 0-5. Palautettavat suoritukset ja arvioinnin perusteet:

• Oppimistehtävä 1. Asiakaskokemuksen muodostumineen. Muistiinpanot. Painokerroin 2

• Oppimistehtävä 2. Essee. Palvelun laatu. Painokerroin 3

• Oppimistehtävä 3. Palvelupolku & Mystery Shopping. Painokerroin 3.

• Jatkuva näyttö eli opiskelijan läsnäolo ja aktiivisuus opetustilanteissa , vastuuntunto, huolellisuus ja järjestelmällisyys annettujen tehtävien suorittamisessa. Painokerroin 2.

Ilmoittautumisaika

15.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

02.11.2022 - 13.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Restonomikoulutus (PR)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mikko Lahti
Vastuuopettaja

Mikko Lahti

Ryhmät
  • PRAS22
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022

Aika ja paikka

Opintokerrat:
ke 2.11. 2 x 1, 5 t. Lähi

ti 15.11 klo 14- 17.30 verkko- opetus

ti 13.12. klo 14- 17.30 verkko- opetus

Arviointiasteikko

H-5