Exhibitions, Shows and Fairs (3 cr)
Code: LTP7049-KEA19L3
General information
- Timing
- 21.10.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Materials
(a) Vaaditut tekstit:Kaikki luennoitsijan materiaali ladataan Moodle-2:n oppimisympäristöön kunkin luentokerran jälkeen.(b) Taustalukemistoa:(1) Ammatilliset lehdet/tietokannat:(i) Suomeksi:KauppalehtiKlikkaa tästä. Internetmarkkinoinnin käsikirja. Mainostajien liitto.SuomenyrittäjätTalouselämäYrityssuomi(ii) Englanniksi:Harvard Business Review (HBR)ForbesThe Economist(2) Tieteelliset lehdet:(i) Suomeksi:Liiketaloudellinen aikakauskirja(ii) Englanniksi:Journal of Travel Research(3) Kirja(t):(i) Suomeksi:Bergström, S., & Leppänen, A. (2009). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita.Raatikainen, L. (2004, 2008, 2010). Tavoitteellinen markkinointi: markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu Helsinki: Edita.(ii) Englanniksi:Kotler, P., Armstrong, G., Harris, L., & Piercy, N. (2013). Principles of Marketing. Harlow: Pearson. 6th European ed.
Student workload
Lähiopetus (Luennot, ohjatut harjoitustyöt ja esitykset) 20 tuntia.Pienryhmätyöskentely 30 tuntia.Itsenäinen työskentely, kirjallisuuteen tutustuminen, yksilötehtävät 30 tuntia.