Skip to main content

Exhibitions, Shows and Fairs (3 cr)

Code: LTP7049-KEA19L3

General information


Timing
21.10.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Olli Hatakka
Teacher in charge
Olli Hatakka
Course
LTP7049

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Materials

(a) Vaaditut tekstit:Kaikki luennoitsijan materiaali ladataan Moodle-2:n oppimisympäristöön kunkin luentokerran jälkeen.(b) Taustalukemistoa:(1) Ammatilliset lehdet/tietokannat:(i) Suomeksi:KauppalehtiKlikkaa tästä. Internetmarkkinoinnin käsikirja. Mainostajien liitto.SuomenyrittäjätTalouselämäYrityssuomi(ii) Englanniksi:Harvard Business Review (HBR)ForbesThe Economist(2) Tieteelliset lehdet:(i) Suomeksi:Liiketaloudellinen aikakauskirja(ii) Englanniksi:Journal of Travel Research(3) Kirja(t):(i) Suomeksi:Bergström, S., & Leppänen, A. (2009). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita.Raatikainen, L. (2004, 2008, 2010). Tavoitteellinen markkinointi: markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu Helsinki: Edita.(ii) Englanniksi:Kotler, P., Armstrong, G., Harris, L., & Piercy, N. (2013). Principles of Marketing. Harlow: Pearson. 6th European ed.

Student workload

Lähiopetus (Luennot, ohjatut harjoitustyöt ja esitykset) 20 tuntia.Pienryhmätyöskentely 30 tuntia.Itsenäinen työskentely, kirjallisuuteen tutustuminen, yksilötehtävät 30 tuntia.

Go back to top of page