Skip to main content

Using Artificial Intelligence in Marketing (3cr)

Code: C-02537-CO00BO14-3003

General information


Enrollment
01.12.2025 - 15.01.2026
Registration for introductions has not started yet.
Timing
19.01.2026 - 03.05.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Institution
Savonia University of Applied Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100

Evaluation scale

Five step scale

Objective

Opintojakson jälkeen opiskelija osaa: - kuvata tekoälyn peruskäsitteet ja sen sovellukset markkinoinnissa. - hyödyntää tekoälyä markkinointiviestinnän materiaalin tuottamiseen - ymmärtää tekoälyn hyödyt osana asiakaskokemuksen muodostumista

Content

Haluatko olla edelläkävijä markkinoinnin dynaamisessa maailmassa? Tutustu generatiivisen tuotannon saloihin ja opi, miten tekoälyn avulla voidaan kohdentaa markkinointiviestintää. Opintojaksolla sivutaan eettisiä kysymyksiä tekoälyn käytössä. Opintojakso tarjoaa tilaisuuden ymmärtää ja soveltaa tekoälyä käytännössä, mikä varmistaa, että pysyt aallonharjalla tässä nopeasti kehittyvässä teknologiassa. Keskeiset sisällöt: - tekoälyn ja promptauksen perusteet - sovelluksien hyödyntäminen markkinointiviestinnässä - sisällöntuotanto eri alustoille - koneasiakas osana asiakaskokemusta

Materials

Materiaalit ilmoitetaan Moodlessa. Osa materiaaleista on englanniksi.

Teaching methods

Opintojakso opiskellaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä. Opintojakson voi opiskella itsenäisesti omaan tahtiin toteutusaikana 19.01.2026 - 3.5.2026. Opintojakson Moodle avautuu tehtäviin orientoitumista ja tutustumista varten 19.1.2026. Opintojaksolle täytyy kirjautua 31.3.2026 mennessä, jotta opintojakson voi suorittaa. Opiskelu sisältää materiaalien opiskelua ja soveltamista sekä oppimistehtäviä. Opintojakso arvioidaan suoritettujen oppimistehtävien perusteella. Opintojakson tehtävien on oltava tehtynä viimeistään 3.5.2026 mennessä. Opintosuorituksia arvioidaan/merkitään opintorekisteriin 3.6.2026 mennessä. Oppimismenetelmät: - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus - digipedagogiset ratkaisut Suoritustavat: - aktiivinen osallistuminen: harjoitustehtävien tekeminen - itsenäinen opiskelu: verkkoluentojen käyttö ja aineistoihin perehtyminen, verkkotehtävien suorittaminen annettujen kriteerien pohjalta - tentti Tehtävien palautus: Tehtävien palautusalustat avautuvat 19.1.2026 ja sulkeutuvat 3.5.2026 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kaksi arvioitavien tehtävien palautuspäivää: 28.3 ja 3.5. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin kolmen viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Arviointi ja arvosanojen tallennus pyritään tekemään mahdollisimman lähellä palautuspäivää, mutta viimeistään 3.6. mennessä.

Student workload

Opintojakson työmäärä on noin 81 tuntia, joka koostuu - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (50h) - Kurssin tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (25h) - tentistä (6h)

Go back to top of page